neděle 8. července 2007

Zdrastwujte,

Tak som sa dne vypravila do Blackburnu. Je to tiež také malé mestečko podobne ako Darwen. Hodil ma tam Mr. Dean, takže to bolo rýchle. Ako obvykle, zabudla som na "pravú stranu" a znova som mu sadla za volant. Povedal, že mi verí, že by bol zo mňa dobrý driver, ale radšej ma tam zavezie on...Takže tak.

No Blackburn, ako som už povedala, nie je veľké, takže som rýchlo našla všetko, čo som chcela vidieť. Povedala by som dokonca, že bolo horšie dostať sa zo Shopping centra...Po ulici som stratávala samých Indov a Pakistáncov i vo vačšine obchodov, kde pracovali. No sranda. Škoda, že vačšinou času, teda aspoň na začiatku pršalo dost silno, tak fotky zasa nie sú nič extra...Ale ono to bude asi tak celé leto..aj keď malej Esmé vždy hovorím "Tomorrow will be better..."


Tie gule boli všade po pešej zóne, netuším, či to malo nejaký účel... Mali veľmi zaujímavé sochy a iné umelecké diela po peších zonách, bolo to zaujímavé.

















Viz. teta Kráľovná Victoria














Táto teta s dieťaťom pred autobusovým nádražím boli najzaujímavejšie, jednoducho nenápadné....














Katedrála...strašne lialo, tak som fotila pod stromom...















Katedrála z boku











Tak tento obrázok je špeciálne pre Mojca :)...ale nie, len som vam chcela ukázať aká je katedrála krásna, keď svieti slnko, bohužiaľ len na obrázku









Blackburn College, teda jej časť, má podobne ako naša rozprášené fakulty :)













Novšia verzia univerzity













King Georges Hall...



















Trochu sentimentu.... nezaškodí...











Malá spomienka na Baťu...


















Všade naokolo bol krásne kostoly, na cca 2 km som videla 3 kostoly. Boli veľké a celkom podobné. Pri každom kostole bolo niekoľko hrobov.











Napríklad.... ;)










Tak akože toto musíte vidieť, normálne sa na polhodinu vyjasnilo....vnimajme....



No, a ako som spomínala, majú tam 2 veľké nákupné centrá, Jeden Market a druhý Blackburn Shopping Centre, ktoré ma nejak nezaujali (nerada nakupujem, tak asi preto), akurát, že tam bol strašný bordel...





Tak nadnes to bude všetko, urobila som kopec fotiek...aj napriek počasiu...Chcela by som ešte navštíviť Bolton a Manchester, ale uvidím, ako budem na tom s časom. Tak sa zatiaľ...










































































































































































































7 komentářů:

Naplavka řekl(a)...

jezus..prečo..je ten komentář až tako nizko...mě bolí až prst...ot toho sunuti sa dolejc...

Kubo řekl(a)...

no Ivet, neviem neviem, ale ten neporiadok na poslednej fotke nie je nahodou u teba v izbe a takto to kamuflujes :)

inak ta ciernobiela fotka toho stromu a pod nim lavicka ti vysla

Iveta řekl(a)...

Tak Lubko, taky bordel, aky bol v tom obchode, nebol ani u nas na private, a to je uz co povedat, pana. Misa, ja neviem, preco je tak nizko...mna tiez boli prst, inak drz sa na tej podnikovke. daj vediet!!!

Janinka řekl(a)...

ivcaaaa, boze, zlatik, ty deti jsou krasne...budou to mit s tebou super...

a ty? ty ses v anglii, to je super...jsme na tebe strasne pysna zes to dokazala a ze se mas pekne..

ten dest je v pohode, bude lip, neboj!!!! :D to ja tady mam uplne vedra, je tu dnes kolem 40 stupnu a dole v Utahu hori a je tam pres 50 stupnu...takze docela hruza...

vcera jsme se vratili z toho yellowstone, kde bylo nadherne, ale na blog to hodim pozdeji, dneska mam moc deti a taky uklizime...ale zitra mam day off, tak si to s nukcou uzijeme. dostali jsme od jedne pani, co ji hlidam certifikat na manikuru...jupiiii...

mej se krasne teta...

mam te rada...enjoy

Janinka řekl(a)...

jinak, ivca, posli adresu...

miruska řekl(a)...

jaj, ivetka, to je super :) mam z teba radost a aj fotky su nadherne, ani na nich nevidno ze prsalo :) tak si to tam tiadne uzivaj a pis a fot :)

Iveta řekl(a)...

Jee Mirus, zdarec. No adresu vam neposlem, teda, nechcu, aby im tam chodila aj moja posta, ani sa nedivim...zakazdym pride najmenej desat listov, pana. Zatial...folks...