sobota 7. července 2007




Dnes som bola preskúmať mestečko, ako to dole vypadá. Je celkom maličké, takže pravdepodobnosť, že sa stratím bola 0.01. Tak tu posielam nejaké fotečky. Všade okolo je krásna príroda, perfektné....













Tak toto je knižnica, je blízko a je dosť dobre vybavená :) Sa už teším...













Kostol....of St. Peter













Vidíte tu vežičku vzadu? Tak k tej sa chystám budúci víkend....





Skoro som zabudla na malú Esmé, tak to sme zasa v parku. Je strašne zlatá, ale keď sa s malým chytnú, tak ... vodopád??? :)
Ale inak pohodička...
Na víkend prišla ich predošlá au pair, ktorá tu bola cca 5 rokov. Je z Bosny, je to strašne perfektný človek, teraz býva v Manchestri a chodí tu vždy na víkendy, keď mám days off. Moc mi pomáha, zoznámila ma tu s Luckou, je z ČR a je strašne zlatá a býva neďaleko, tak mám kam chodiť na kafčo...
Tak zatial je tu perfektne, Mr. a Mrs. Dean sú trpezliví...možno sa naučím variť...
Zajtra sa chystám do Blackburnu. Je to neďaleké mesto, trošku vačšie a je to tiež oblasť East Lancashire. Toť vše nadnes. Idem spať.
Zdar

6 komentářů:

Naplavka řekl(a)...

no nadhera cucoriedka..aky byl muj vikend..ve stredu jsem jela dom..ze se budu ucit..ale znas to pravidlo ze uci se az od ctvrtka?..ve ctvrtek prselo..tak jsem jeli s bandou do kina..zabrali jsme celou radu:).na Auto zabijak..musis videt:))..v patek jsme byli celoej den na kolech a vsobotu jsem jela na vodu..nejak zapomnela sdelit nasim..ze se vratim az o pulnoci..tak mi tatik vecir z podperiny..jenom rekl ..ani na nas nemluv..no .ale znas ..je rano..byli zase zlati..a nechali si všechno řict..večir jedu do Zl..a řikam si..proč ja chci stravit leto ve Zl..když tady každej den můžu něco akčního robit..ale co ve ZL?..ještě to promyslím..pa .ja

mojco řekl(a)...

Teta, a co fotky z internetu? To mam surfovat sam? ps!

Tie deti yzeraju ako pekne kvitka. Normalne ich trestaj varechou, neni nad slovensku vychovu:)

Co chlapi? A su tam nejake dedinske zabavy v kulturaku?

A maju radi strudl?

mojco

Lucito řekl(a)...

Ahoj darling! Jsem rada, ze se Ti tam libi! Myslim na Tebe... a malinko zavidim ;-)
LuC

Iveta řekl(a)...

Hej cucoriedky moje, mam sa tu dobre, ale bude to drsne, este si len na mna zvykaju, nechcem vidiet, ked si zvyknuuu....mojco, tak som sa rozhodla, ze tie fotky budem davat medzi nafotene, aby to nikto nezistil, sak chapes, ne? :)A tak varechou ich predsa bit nebudem, pana, co som nejaky nasilnik? To musis na to psychologicky, ako Derick :)Misel, v poho, sak makro... Lucy, taky myslim, sak potom vas s misou cakam v Huddersfielde. No a ci maju radi strudl, tak to som sa ich este nespytala....ale spytam...mozno tej ofci

Kubo řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Kubo řekl(a)...

Esme je zlata, keby mala vrkoce tak by vypadala ako Pipi dlha pancucha :)

a Louis vyzera byt riadne cislo :)

P.S. Ten vymazany komentar bol moj, som sa pomylil ...