sobota 7. července 2007



Ako začať?!....



Tak kde bolo, tam bolo.....ocitla sa Iveta na letisku v Prahe na Ruzyni...takže milý moj blog....



Tak som šťastne doletela do Manchestru, kde už na mňa čakal Mr. Dean, udýchaný, pretože si zmýlil terminál, tak musel utekať cez celé letisko, a to som také veľké letisko nikdy nevidela. Skoro mu narástla brada, kým sme sa odtiaľ dostali....Keď som nasadala do ich auta, tak som si rovno sadla za volant, pravdaže pravá strana.. :) Tak sa na mňa Mr.Dean pozeral ako na krepu...Ale inak celú cestu sme kecali, rozumela som mu tak polovicu ;) ale tvýárila som sa veľmi doveryhodne. Pršalo strašne moc, samozrejme...že vraj už 5.tyždeň v kuse...



No najviac ma prekvapil lyžiarsky svah v strede mesta, kde je, že vraj, real snow :-O a tak nám to trvalo asi 1,5 hodiny, pretože traffic was veeery busy a do toho pršalo veeery hard :) Tak sme sa dostali až do Darwenu. Je to také malé mestečko, skor by som povedala vačšia dedinka (pre českých priteľov vesnice ;) Je tu krásna príroda, hlavne tie parky stoja za to. Chodím tam na prechádzky s malým elfym (pes) a s deťmi hrať sa do parku. Zatiaľ som stihla prejsť len jeden a to neviem, či som sa vobec dostala na koniec....najviac sa mi tam páčia vodopádiky, kde to strašne hučí (pre mňa rajský zvuk) a kde beriem deti, keď vrieskajú alebo plačú....prečo asi?

Inak chystám sa to tu preskúmať tak trochu skor, ako si najdem nejaku pracicku cez vikend.



Tož dávam tu niekoľko obrázkov, nech máte predstavu, ale za kvalitu neručím....stále tu prší...už 5.týždeň ;)

Zatiaľ zdar




1 komentář:

slavka řekl(a)...

Ahoj cica, ako sa nám máš tam v tom ďalekom svete??? My sa tu máme dobre, máme už tri deti, dve mačky a jedného psa :)))). Kedy už ideš do školky? My ideme o dva týždne, Mary tak za rok-dva. Inak sme opité, stále tu prší, je tu kosa.... a máme haluzné reči. Tak sa maj krásne, posielame ti vagón božtekov!!!!!!!!!! A ľúúúúúúúúúúúúúúúúbime ťa veeeeeeeeelmi!!!!!!!!!!!!!!
PS: Chceli sme ti poslať fotku, ale nevieme či sa nám to podarí, tak aj tam nebude, tak smola :))))