neděle 22. července 2007

Ramble with umbrella

Zdarec,
Zasa pršalo, veď ako inaač. Občas, kde tu niečo zasvietilo....možno slnko...Ale kosa bola ako v Rusku...No, tak som sa ocitla v druhom parku, a zasa niečo nafotila...Tož viďte a komentujte...



Tak takéto zvieratká z dreva som to našla.











Ked som prichádzala k tomuto vtákovi, hovorila som si....ktorý deviant otrhol tomuto vtákovi hlavu?...

No....a nakoniec sova zpredu a moj dáždnik..ako inak













wwwerička...
















Moje obľúbené vodopádiky...

































Tu malý Lucian hľadá dinosaurus´s footsteps :)















svišť....kde sa pozerá?....netuším











Tak zatiaľ...

19 komentářů:

Naplavka řekl(a)...

a co to žere?

Iveta řekl(a)...

ofce...

Naplavka řekl(a)...

sadisto že tě vezmu tim pršajem přes zobak...

Naplavka řekl(a)...

už jsi?

Iveta řekl(a)...

mna alebo tu sovu?...tak na to zapomenem, ne?....

Naplavka řekl(a)...

no to teda nezapomeneme..no tak ne..zahrajeme srnibol???

Iveta řekl(a)...

tak si udelame prezencku...kamen?

Naplavka řekl(a)...

kamen..?..a kde je kamen?..ja mam kudrnate vlasy..prosim věř mi..hej?..

Iveta řekl(a)...

neverim, co tie natacky-kosticky v kupelni?ha?

Iveta řekl(a)...

tak mavni tym plastikem....

Naplavka řekl(a)...

víš co..vstaneme v 5?

Naplavka řekl(a)...

byl to hajzl pleŤová krém?...

Janinka řekl(a)...

Hej teta, teda sova je to dobra... ale trocha drevena ne?
no,ja uz mam zas nejake nove fota a clanky na blogu. Trvalo mi to ale pekne dlouho co?
no, doufam, ze se mas pekne ivca, ze ti je tam dobre...
Ja uz zas sala na nejake ty byty, ale nikdo se mi neozval. Myslim, ze ale nebude problem neco potom najit...uvidime. Jak daleko jsi od Hudd?
Boze, ivca, ja uz se te nemuzu dockat...to bude drsna noc, az se zas uvidime. Budeme si skakat do reci...a toho kafe co vipijem...:)
no nic zlato..mej se krasne.
Mam te rada.
Ciao Bella

Lucito řekl(a)...

Ahoj Ivet, stale jsem tu a stale mi t chybis, kdy uz prijedes?
LuC

Iveta řekl(a)...

Ahoj cucoriedka,aj ty mi chybas,pana nocne filozoficke rozpravy o tom,kto by mal zacat...:).Pridem na Vianoce,som si povedala ze odist spat do UK bez toho aby som vas videla,hm,hm.To uz by bolo za hranicou. Mam ta v merku,chapes.

Lucito řekl(a)...

I pro me jsi tezka hodnota :-D Mame novou EB hlasku: True Friends ;-)

Janinka řekl(a)...

Ivca...a co takhle update?

Iveta řekl(a)...

Zlato, nemam co updatovat, nejak sa to zvrhlo :D

mojco řekl(a)...

podla mna tie obrazky niesu nafotene, ale stiahnute z internetu...znam tve triky teta ;)