pondělí 16. července 2007

Having a Bath

Zdarec,

Tak dnes som to musela nafotiť. Dnešný kúpeľ stál za to! Boli lovely :)



Malá Esmé a Lucian vo vani. Všimnite si, prosím, vpredu toho dinosaura, malý sa bez neho ani nepohne! Vlastne ich má 20 podobných v izbe. Každý večer povinne s ním pozerám Jurský park :)



















No, toť vše na dnes :) Dnes boli deťúrence zlaté, hlavne malý Lucian, s ktorým som bola v parku a viedol Alfyho (psa) na vodítku. Pána, tak nevláčilo to šteňa ani mňa. Ani som nevedela ako a malý už ležal s nosom zarytým v zemi...ale držal sa chlapisko!
Tak zdarec

5 komentářů:

Kubo řekl(a)...

Su zlati :) To mi pripomina ako som sa ja cvachtal pri kupani ked som bol maly, hmmm, to boli casy ... Ale ja som nemal dinosaura ale taky maly parník :) Ale titanic som nemusel stale pozeriavat, to teda nie :)))

miruska řekl(a)...

jaj su fakt zlati, a ked ja priznam ze nejake deti su zlate, tak to uz je cosi :))) ale jursky park kazdy vecer???

Iveta řekl(a)...

Tak Jurský park má oddych, pozeráme teraz Peppa Pig, to je taky psychac, by ste neverili :) Ale pre maleho ako stvorene...hra tam Daddy pig, mummy pig, sister pig a little pig...trva asi 8 min.Priznavam, jursky park sa mi pacil o nieco viac ;)

Kubo řekl(a)...

Pusti im "A je to" alias "Pat a Mat", uvidis to zaberie, nepoznam nikoho, koho by to nebavilo, maleho to zabavi a da sa aspon na to divat ... Stale lespie ako nejake pigy :)

Naplavka řekl(a)...

a komu se to nelibi..hej..ti vypadají ako Mikuláši..doufám že nemají tu pěnu u ůst z mých receptů čučoriedka..he?..nepřehánět...he?